zoeken

Ziekteverzuimbeleid

Middel:

Zorgbemiddeling

Door zorgbemiddeling in te schakelen via de Helpdesk zorgt u ervoor dat uw medewerker goed en snel wordt geholpen.

Inhoud

Voor wie?

Voor iedere werknemer die een medische behandeling nodig heeft en met een wachttijd te maken krijgt.

Ondanks extra maatregelen is er nog steeds sprake van wachtlijsten in de gezondheidszorg. Vervelend voor uw werknemer, maar ook voor u als werkgever. Door zorgbemiddeling in te schakelen via de Helpdesk zorgt u ervoor dat uw werknemer goed en snel wordt geholpen.

Investering en vergoeding

Livvit biedt de service om Zorgbemiddeling zorgcoaches van Zilveren Kruis in te zetten voor uw medewerkers.

Aanvraagprocedure

Iedere medewerker kan bij zijn of haar eigen zorgverzekeraar terecht voor Zorgbemiddeling. Livvit biedt de mogelijkheid om zorgbemiddeling voor uw medewerker aan te vragen bij de Helpdesk. U informeert de medewerker van de Helpdesk over de situatie. De verdere afhandeling is afhankelijk van de zorgverzekering van uw medewerker, wensen van de verzekerde en de medewerking van huisarts en/of specialisten.

Zorgaanbieder

Zilveren Kruis Achmea

* werknemers die niet bij Zilveren Kruis Achmea verzekerd zijn, kunnen voor zorgbemiddeling ook terecht bij hun eigen zorgverzekeraar.